שלום לכולם.


ראשית אולי התנצלות בפני חברי הבלוג שלי על חוסר העידכון בזמן האחרון ~!!
האמת היא שאני רואה את התאריך של הפוסט האחרון שלי כאן,
ובכן זה מראה לי כמה אינפורמצייה חסרה עבורכם.


אז אולי באמת קצת פרטים על מה קורה עם " צוות רמיקס ישראל ".

1 - העלתי לאויר את הפורום החדש שלנו על השרת החדש:

2 - העלתי לאויר את הגלרייה שלנו החדשה:


3 - אתר הבית של - pch.shot שנמצא עדיין בעבודה (איטית כרגע),
בגלל העומס סביב עבודת הצוות על המערכות וכן על שיתוף עבודה עם מערכות אחרוות.
בכל אופן את האתר תוכלו לראות עם ההתקדמות שלו בכתובת הבאה:


4 - ובכן כמעט כל המערכות (שלא אבדו לנו ) הועלו כבר לשרת ה - FTP החדש שלנו.
כולל - Dream Multimedia 2 , Dream Open SUSE 12.1, וכמובן בקרוב גם " זורין 5.2 .
בשלב זה אני עדיין לא פותח את שרת ה- FTP לעולם להורדות,
הסיבה היא שעדיין לא סיימתי את נושא אבטחת השרת + הכנת קובץ ה -HTML עבור השרת.
גם נושא זה יקבל בקרוב פתרון ויפתח לקהילה להורדות.
יש לקחת בחשבון כמה דברים מאוד חשובים הסובבים את נושא " רמיקס ישראל " כרגע.

1 - כל החומרים של " פורום ישראל " נמצאים בידי Free Forums שמסרבים להעביר לידינו את החומר !!!
מסחטנות של אנשים קטנים , ויותר מזה חוצפה של סחטנות לאור השמש!!!
Free Forums " אונסים את המשתמש " לשלם - 80$ לטובת העברת החומר לרשות היוצר,
רק בתנאי ש - " החומר יועבר לצד ג' שיעביר (לא בטוח שהתהליך יעבוד ב- 100%) את החומר
אל חברת האירוח שלנו , לטובת אירוח החומרים שלנו על השרת החדש שלנו !!!?????
אז אתם מבינים הכי נכון עכשיו איפה כרגע אנחנו עומדים בנושא מולם.
רק זיכרו את הבסיס לנושא כאן.
החומרים הם שלנו,אנחנו היוצרים שלהם ,ואין לנו את הגישה לטמפלייט של הפורום
בכדי שנוכל לבצע גיבויי חיצוני שלנו לביצוע העברת החומרים לידינו.
מבחינתנו:
יש לנו את כל השירותים שרק אפשר לחשוב עלייהם לטובת הנושא.
Advance Hosting ,My SQL,MyAdmin,FTP, ועוד ועוד ועוד.
ואני צריך לשלם להם " עוד " 80$ כי ככה הם עושים כסף בחינם!!!
אני חושב שהנקודה ברורה לכולם עכשיו , והפרטים יתנו לכם חומר למחשבה !

2- מכוון שאלה פני הדברים, אנו מנסים להעביר חומרים ידנית לפורום החדש שלנו.
בכך לצמצם פערים עם החומרים שיאבדו בתחילת החודש הבא.

***************************************************************************************************
***************************************************************************************************

5 - עכשיו אחרי שאתם מבינים כמה היינו עסוקים בכל התקופה האחרונה סביב הרשת,
בואו נתעדכן בדברים הקורים אצלנו כרגע וברשת.

" צוות רמיקס ישראל " עובד כרגע על " Zorin 5.2 " .
כל כך הרבה דברים טובים יש לי לומר על המערכת הזו,
ולפני הכל כיצד הם משתפרים על המעבר של המשתמש ממערכת חלונות ללינוקס.
מה שבאמת נתן לי את כל החשק שבעולם לחבור למערכת לביצוע " רמיקס ".
אולי לפני כן אומר שהמערכת היא מערכת - 64 ביט כרגע בעבודה,
על בסיס אובנטו 11.04,דביאן,אובנטו סטודיו + תוספות.





הנה הצצה למערכת החדשה שלנו בשלב הנוכחי שלה.








עכשיו בואו נראה את הרקעים שהכנתי למערכת של " זורין 5.2 .
לאחר מכן את הרקעים ששלחתי לאתר המערכת עבורם ולשימושם ללא החותמת שלנו.
אז הנה עבורכם הרקעים שלנו למערכת החדשה של " זורין 5.2 " .







עכשיו לרקעים אותם שלחתי לאתר המערכת ולטובתה/לשימושה/הפצתה וכל שירצו.
הרקעים הם עבור המערכת שלהם ולשיקולם.
תרומת " רמיקס ישראל " לאתר Zorin .









אני מאחל הצלחה מלאה לצוות " זורין "שעושים עבודה מצויינת עם הבניה שלהם!!!
עד כאן העידכון שלי להפעם,
אפשר להבין שאנחנו עמוסים עבודה בשלב זה עד לייצוב השרת החדש.
בקרוב אני מקווה גם לשחרר את שרת ההורדות שלנו עבורכם.
בכל אופן צר לנו מאוד על חוסר האפשרות בכל התקופה החולפת לאפשר לכם הורדות.
מקווה מאוד שבקרוב הכל יבוא על מקומו בשלום.


תודה לכולם.