שלום לכולם.



הרבה זמן לא כתבתי כאן בבלוג פשוט מעומס סביב הרשת.
הרבה מאוד דברים קרו בכל התקופה האחרונה שפשוט לא היה לי זמן לנשימות מיותרות.
אז אולי בואו נתעדכן במה קרה וקורה כרגע סביבנו.



ראשית אולי להפתעה היותר טובה של היומיים האחרונים היתה,
TinyMe חוזרת לעבודה על המערכת!
אכן בשורה מצויינת עבור כולם.
בזמן הקרוב תשוחרר הגירסה הראשונה למערכת החדשה שלTinyMe .
והחלק היותר שמח בנושא הוא - TinyMeיהיו להורדה על השרת החדש שלנו.

נכון זה קצת לקפוץ מנושא עידכון אחד לעידכון שני ,
אבל נכון בקרוב מאוד שרת FTP חדש ל " רמיקס ישראל " בקנדה!

אז עוד לפני כן נסיים את הנושא המשמח של מערכת TinyMe ,
אליהם שלחתי את הרקעים החדשים למערכת החדשה שלהם.

הנה שני הרקעים (עם ההמלצה שלי לרקע ברירת המחדל למערכת ).













אני מאוד מקווה שהחברים שם באתר TinyMe יאהבו את הרקעים עבורם.








הנושא הבא הוא המערכת האולטימטיבית 3.2 .
ובכן בימים אלה עובד TheeMahnעל המערכת החדשה שלו.
כמו כן גם אני תרמתי את הרקעים שלי למערכת החדשה ( כמו את רקע ברירת המחדל ל - 3.1 ).
אז נכון, גם הפעם הרקע של המערכת 3.2 הוא הרקע ששלחתי עבור המערכת החדשה.
כאן כבר ישנה סוללה לא קטנה של רקעים ששלחתי למערכת החדשה.
בשלושת הימים האחרונים.

אם לומר את האמת לי אישית קשה להחליט מה מבין שני הרקעים ששלחתי יפה יותר.
הם באמת יצאו מיוחדים , ואולי יותר נכון לומר משולבים יפה.



אז חברו וחברים ראשית רקע ברירת המחדל למערכת האולטימטיבית 3.2 ,
ישאר עבור TheeMahnלפירסום עם המערכת.
אני משאיר לו את החלק הזה בשמחה.
אבל עמכם אני יכול לחלוק את הרקע ששלחתי למערכת האולטימטיבית הערב !
וזה הרקע השני שעליו אני מדבר.







ועכשיו אפשר לעבור לשאר הרקעים ששלחתי ( למעט רקע ברירת המחדל ).
כיוון שיש חוסר באתר ברקעים על הלוגויים הישנים של המערכת האולטימטיבית,
שלחתי את הרקעים הבאים לאתר,
וזאת בכדי שמשתמש יוכל להינות גם מהלוגויים הישנים והטובים.







עכשיו אני מקווה שכולם ימצאו את מה שהיה חסר להם על שולחן העבודה.
אני מאחל הצלחה למערכת החדשה , וכן עליה בדירוג באתר " דיסטרו ווט'ש ".



העידכון האחרון שיש לי עבורכם הוא,
המעבר הקרוב שלנו לאתר חדש/שרת חדש בזמן הקרוב.
פורום " רמיקס ישראל " עובר להתארח על שרת בקנדה באדיבות ידידיpch.shot.
הוא וחברו מעלים בימים אלה אתר חדש וכן שרת FTP עבור המערכות שלנו.
כל המערכות יועלו מחדש לרשת להורדה מהאתר החדש.
שם מהירות ההורדה אינה מוגבלת , וכן כמות המורידים בו זמנית.
כמו כן יש לנו מקום איכסון גדול ומספיק למערכות ולאלה שיבואו.
כפי שאתם יכולים לראות מימין בבלוג יש אייקון חדש של -Apple Go Pro .
הוא יוביל אתכם לאתר החדש ברגע שהוא יופעל.

אז כן יש לי הרבה עבודה בהגדרת האתר החדש וכל ההקמה לזמן הקרוב.
אני מקווה שעכשיו קצת יותר ברור לאורחי הבלוג כמה עומס יש בתקופה הזאת עבורי,
אבל ניתן להתעדכן בפורום שלנו בכל החדש.
מה שלא אמרתי הוא שהמערכת החדשהDream Multimedia 64bit ,
נמצאת כרגע בטסטים של חברי הצוות לפני השיחרור שלה באתר החדש.


תודה לכולם וצר לי על הפוסט הארוך.