שלום לכולם.



בין כל העבודות שלי סביב הרשת בתקופה האחרונה,
ולאחר שבבלוג הקודם לא השלמתי את העלאת צילומי המסך עבור " פדורה Utils ".
אז אני משלים עבור משתמשי פדורה את ליווי התוכנה לדעתי הטובה ביותר בפדורה 16 .
כמובן עבור עבודת משתמש הקצה ופעולות חשובות מאוד בתהליכי התקנת תוכנות,
אופטמיזצייה , ונקיונות.

כל הפעולות הללו מלוות את משתמש הקצה בכל עידכון/שידרוג של הקרנל במערכת.
יש לציין כי היום היה שידרוג נוסף לקרנל של פדורה - (בשלב זה עדיין לא קרנל יציב עדיין ).
עכשיו הקרנל של פדורה 16 - 3.1.9-1






אם כן ,
הנה האפשריות עבור משתמש הקצה עם התוכנה - " Fedora Utils "
אני חייב לציין עבורכם נקודה חשובה אחת ומאוד עקרונית עם העבודה של התוכנה.
חברות וחברים ,
יש להקפיד על ביצוע תהליך (באפשרויות של התוכנה) = ניקיון לאחר כל שידרוג של הקרנל.
ככה תקבלו בבוט של עליית המחשב רק את הקרנל האחרון והמעודכן בעליית המחשב !


Fedora 16 Utils








עכשיו בוא נראה כמה אפשרויות של התוכנה לאחר שמקליקים על אופציית העבודה שלכם.
הצילומים לא מסודרים לפי פעולות התוכנה,
אלה על פי סדר הפעולות שאני לצורך העיניין בחרת לביצוע.






אז ראשית אני מאוד שמח שהשלמתי עבורכם את העלאת צילומי המסך של התוכנה,
מה שלא יתאפשר לי בבלוג הקודם שלי כידוע.



אני רוצה להוסיף טיפ עבור משתמש הקצה של המערכת.


חשוב מאוד - אם אתם משתמשים בתוכנה מקבילה כמו - easy-life

יש לשים לב לא להתקין את אותן תוכנות משני התוכנות !!!
בכדי לא ליצור עבודה לא תקינה של התוספים מול התוכנה השניה.
אם התקנתם קודקים לצורך העיניין בתוכנה אחת , לא להתקין שוב בתוכנה השניה את הקודקים!

זאת נקודה חשובה מאוד בנושא הניגון של הנגנים והמדייה עם המערכת.


עד כאן להפעם ,
בהצלחה לכולם עם התוכנה של מערכת ההפעלה - Fedora Utils - Fedora 16 .