שלום לכולם.



ראשית רציתי לשתף את משתמשי הבלוג שלי בנושא רגיש מבחינתי,
וכן מבחינת נושא התמיכה במשתמשים מהעולם בכלל.
לאחר 6 לערך שאני תומך/תמכתי באתר המערכת האולטימטיבית,
ויצרתי המון מדריכים,עבודה סביב המערכת,תמיכה שוטפת במשתמשים מכל העולם.

לפתע לפני תקופה מסויימת הרגשתי כמו שישראליים אחרים בנושאים שונים מרגישים פתאום.
הנה נכנס הנושא ה "פוליטי " לתוך עולם הלינוקס ואיתו כל הגועל של משתמשים ודעות.
רק לפני כן רצויי " מאוד להזכיר לכולם " = לינוקס הוא עולם של מערכות הפעלה!
פה זה מתחיל ופה זה גם נגמר.
כל נושא פוליטי/גיזעני/וכ"ו אסור לו שימצא מקום ביננו בשום עיניין ובשום נושא.
לינוקס היא מערכת חוצה גבולות/מדינות/גזע/לאום וכ"ו.
לינוקס הוא עולם של נתינה מרצון לקהילה ,עשייה לטובת הקהילה וכ"ו.
מבחינתי האישית/מבחינת צוות רמיקס ישראל .
כל אדם באשר הוא אדם יכול להשתמש במערכות שלנו/להעתיק אותם/להפיץ אותם וכ"ו.

בעולם שאלה הנוסחאות בסיס שלו אין מקום לנושאים אחרים של גזענות !!!
הנה אני מפנה אתכם לפוסט במערכת האולטימטיבית בנושא המופנה כלפי!

http://forumubuntusoftware.info/viewtopic.php?f=97&t=7417


מי שיחזור לבלוג הקודם שלי יכול לראות בקלות בחלקו התחתון של הבלוג,
את האינדיקטורים של כניסות משתמשים מהעולם לקריאה/ביקור בבלוג.
אומר רק שניתן לראות 5 עמודים של סטטיסטיקה של מבקרים מהעולם = מדינות.

http://24counter.com/conline/1262544898/


אז אני שואל שאלה פשוטה ( רטורית ) אם אני לא יהיה שם בגלל נושא כזה זה עוזר לעולם הלינוקס?
כיוון שהתשובה ברורה לי ולאחרי כפי שניתן לראות ,
אז חצי הכוס המלאה שאני רואה היא שיתוף הקהילה ונתינה של מערכות מצויינות למשתמש הקצה בחזרה.



אז אם כבר מדברים על חצי הכוס המלאה,
אולי אפשר לעבור לנושא השני עליו אני רוצה לעדכן בקצרה והוא מערכת - 2 - Dream Multimedia.

העבודה סביב המערכת נעשת ללא הפסקה כמעט למעט אילוצים אישיים שלי.
המערכת נבנתה מראש על בסיס אובנטו עם תמיכות של אובנטו סטודיו ודביאן במקביל.
בכדי ליצור כמה שיותר יציבות בסביבת העבודה של המשתמש,
וכן קצת לשנות את ההרגל שלנו בנושא הויזואליות של המערכת.
שתי המערכות נבנות במקביל כלומר " ימין שמאל " פעולה במערכת ימין וכנ"ל במערכת משמאל.
בכדי לצמצם את ההבדלים בין המערכות בנושא התוכן המובנה מראש.


אני יכול לומר שבשלב הזה שתי המערכות נמצאות בשלב " בטה "שלהן,
אני מאיט קצת את סיום הבנייה בכדי לשדרג את הקרנל הבא של המערכת לתוך המערכת.
כיוון שכרגע הקרנל הקיים.









בשלב זה עדיין " איטי מידי " למהירות הרצוייה למערכת!
קרנל 3.0.0-15 - הוא הקרנל האחרון לפני השידרוג לטובת 12.04 .
מה שיתן דחיפה יותר טובה בעבודה בסביבת המשתמש/ניצול משאבים של המערכת בעבודה.
לגבי שאר הנושאים במערכת אני יעדכן בשלב מאוחר יותר.


עכשיו אולי ל - " קצפת של העוגה שלנו ".
כיוון שאני אישית לא אוהב את סביבת " יוניטי "(כמו רוב גדול מאוד של משתמשים מהעולם ),
החלטתי לעשות מה שנקרא בשפתנו " הפוך על הפוך ".
כלומר ,
לא אוהב = לא אומר שאני לא מבצע לטובת הקהילה שכן אוהבת את הסביבה הזאת.
והפעם אולי יותר מדויוק יהיה לייחס את זה לנושא שבו פתחתי את הפוסט הזה,
(" לינוקס היא מערכת הפעלה + עולם לימוד של מערכות לינוקס ").

כאשר זאת נקודת המוצא שלי בראייה את עולם הלינוקס ואפשרויות העבודה עם המערכות והפיתוח,
אז אני מקווה שאת התשובה שלי עבור כל אותם " עויינים " ברשת.
הנה הצצה ראשונה למערכות - " Dream Multimedia - 2 "




Dream Multimedia -2 - 32bit









Dream Multimedia -2 -64bit









אני מקווה שעכשיו יש למה לצפות .
עידכונים בקרוב הנושא של המערכות.


***********************************************************************
***********************************************************************

עידכון חשוב מאוד !!!


עקב סגירת שרותי שרת ה - FTP שצוות רמיקס ישראל קיבל עד היום בחינם!
בשלב זה תתכן בעיה בהורדת המערכות שלנו ברשת !
אנו מצטערים על התקלה שנקלענו אליה שלא ברצון.
כרגע אנו עובדים על חיפוש בפתרון לנושא של אירוח הקבצים של המערכות שלנו.
כמו כן פרסמנו בפורום ישראל את הנושא , וכולנו מחפשים פתרון יחדיו.

אני חייב להוסיף נקודה חשובה מאוד עבורכם בנושא אינפורמטיבי.
פורום ישראל אינו יכול לעשות שימוש בכספי התרומות לטובת שיכרת שרת FTP .
כיוון שזה נוגד את אפשרויות התמיכה והאירוח של הפורום בפורומים החופשיים.
ניתן להשתמש בתרומות רק לטובת שרותים הניתנים על ידי צוות הפורומים החופשיים,
כמו שם " דומיין ",הסרת פרסומות , שם אתר וסיומת וכ"ו.
לא בנושא אירוח דבר ששייך כבר לכל המערכת של " גו דדי ".

יש לזכור שנקודת הבסיס מבחינת מקום הנחוץ לטובת המערכות שלנו הוא לפחות 50 ג'גה בשלב זה.
אם לכם מבקרי הבלוג שלי יש הצעות,אפשרות עזרה, פתרונות לנושא.
נשמח אם תרשמו לפורום ישראל, ושלחו PM אלינו לצוות הניהול של הפורום.
אנו נשמח לחזור אליכם בתשובה.


זאת האינפורמצייה שרציתי לשתף אתכם משתמשי הבלוג שלי,
מקווה שכיסיתי את הנעשה אצלנו ב -" מטבח " ב - " רמיקס ישראל ".


תודה לכולם.