שלום לכולם.


זה יהיה הפוסט היחיד שלי שאותו אני לא אוהב כלל!!!

חברות וחברים הנה לפניכם הסיפור המלא יותר על מה בדיוק קורה,
מה בדיוק קרה , ולמה עולם הלינוקס הולך להפסיד בגדול לדעתי.


1- הכל מתחיל במערכת האולטימטיבית עם צוות " אוסטרלייה + צוות האולטימטיבית ".
שלאחר שראיתי בפורום של " אוסטרלייה "את השינאה ליהודים וישראל אצל אנשי צוות שלהם.
ולאחר שהערתי על הנושא והתשובות היו של חוסר איכפתיות מסיבות ברורות לי מאוד,
החלטתי למחוק כל זכר של פוסטים שלי באתר שלהם ולעזוב את האתר לתמיד.

מה שהביא לאחר מכן את הצוות הזה להשתלט על המערכת האולטימטיבית.
חבל להיכנס לפרטים בנושא הזה , אבל אני מתכוון להעיר את עינכם לכמה דברים.
הדברים הבאים יהיו מוכרים מאוד למי שעוסק ב " הקיינג " לא לי ולא לצוות שלי!!!
ובכן אולי נתחיל מהחלק של המערכת האולטימטיבית שם מתחיל החלק הרע יותר.

ראשית בכדי שהאקר יוכל " לפרוץ למחשב מרוחק "הוא צריך את הכתובות איי פי +כתובות שלכרטיסי הרשת!
ברגע שיש מי שנותן לו את האינפורמצייה הזו הוא יכול להכניס את הנתונים אליו.
ויכין מספר ספריות על המערכת שלכם שיכללו את כל נושא התקשורת ישירות אליו.
ברגע שהמודם סונכרן הוא כבר איתכם על המסך שלכם.
מה שאומר = הפייר וול שלכם בטל ומבוטל,האנטי וירוס מוצא אוויר , כל נושא האבטחה נופל.
ממש לא חשוב ההפעלות מחדש של המחשב שלכם - כיוון מכתיב את הכתובת שלכם אוטומטית.
כולל הלוג אין שלכם (אפילו שנותן השירות שלכם יגיד לכם לשנות סיסמה ומשתמש = שטויות).

כל נותני השירות " יכולים לפתור את הבעיה על ידי חסימת " מדינה "!
אבל עד שזה יגיע אם יגיע ראשית גשו לתחנת המשטרה והגישו תלונה מסודרת.
מה הסיכוי שבית המשפט יתן צו לנותן השירות שלכם לאינטרנט = אפסי- למה?
כיוון שבישראל ה "פדופילייה "חשובה יותר מעשרות מחשבים שנפגעים יום יום מהאקרים.

כיוון שאני יודע מי עומד מולי , ומי הוא האקר ממכסיקו והוא היה בצוות שלנו,
אני מתכוון לעשות הכל בכדי למצא את הדין איתו בכל הדרכים החוקיות שיש.

ישנם האקרים טובים שעוזרים בפיתוח ומציאת פרצות במערכות/שירותים וכ"ו.
אבל כאן יש עיניין עם אדם שרוצה להוריד אותי מהרשת בכל מחיר לטובת החברים שלו.
סוג כזה של אדם לא צריך להיות חופשי בשום מקום בעולם!


אולי קצת רקע על הטיפוס העלוב נפש הזה.

בזמנו עזרתי לו לשחזר את התמונות האבודות של ילדיו מהמחשב הפגוע שלו!
ולאחר שכל החומר שלו הוחזר לו הוא רץ למערכת אובנטו בכדי לשלוח פוסט בנושא.

" חברי מערכת אובנטו " = אתם נותנים במה להאקר בפורומים שלכם - ראו הוזהרתם.
ביום מהימים זה יחזור אליכם כבומרנג בכיוון ההפוך !!!


ובכן אז מה בדיוק קרה?

ובכן מערכת המולטימדייה 3 טופלה על ידו 5 פעמים ברצף +לאחר שהוכנה והייתה בדרך לשרת
הוא עצר את העלאת הקובץ 40 מגה מהסוף.
עכשיו אני חייב להזהיר את כולם " המערכות שלנו נפגעו על השרת על ידו".
בטסט נמצא שמערכת זורין לאחר ההתקנה שלהם מופיעים 3 מנעולים על המחיצות!!!
כלומר מרגע זה המערכת שהותקנה על המחשב היא פגועה ומשדרת את כל הפרטים שלכם אליו.
מיד לאחר מכן כל מי שמחובר לרשת שלכם/מקושר אליכם יפגע גם הוא.
כלומר , הוא פשוט פוגע בכולם להפסיק את יצירת המערכות שלנו לקהילה !

אתם שואלים ודאי מה יש לו מזה?

כמו שאני רואה את הדברים הוא מחובר לשני הגורמים כמו שכתבתי למעלה.
בכדי שאנשים יורידו את המערכות שלהם ( מערכות לא ראויות לכלום).
למה יש איתם כל כך הרבה בעיות של דרייברים לרשת האלחוטית ודרייברים נוספים?
כיוון ששני היוצרים של המערכות עובדים ללא כרטיס אלחוטי בבניית המערכת.
למה?
שלא יתקפו אותם בבנייה , מה שבעצם פוגע ישירות במשתמש הקצה!
וכן בנושא " קונקי "ובכן זאת פרצה ישירה אליכם למחשב דרך הטרמינל.
כיוון ששני בוני המערכות עובדים באותה שיטה זאת התוצאה ראו הוזהרתם שוב.
אתם אולי לא יודעים אבל אני כן.

אז למה אני ולמה בכלל?

אני יכול לומר לכם מבלי לחשוב פעמיים שהמערכות שלנו מצויינות עבור משתמש הקצה.
יש בהם הכל מהכל והכל נתמך בעבודה.
אבל כפי שאתם יודעים ( מי שעובד עם המערכות שלנו) שלאחר ההתקנה הכל עובד מצויין.
אז יש לי מינוס בנושא " האקיינג " מה לעשות אני לא מהעולם הזה ולא רוצה להיות בו.
כאחד שלקח על כתפיו את כל ההכנות של המערכות,רקעים,מדריכים וכ"ו.
ראיתי תמיד את הפאן של משתמש הקצה במערכת , הנוחות שלו בעבודה וכדומה.

כאחד שעבד קשה עבור כל תעודה שיש לי,
אף פעם לא חשבתי על הצד של המתקיף,

רק על הצד המגן.


2 - מה עוד אתם לא יודעים על הסובב אותי ברשת?

ובכן כל הבלוגים שבניתי למערכת האולטימטיבית + הבלוגים שלי הועתקו למדינות אחרות !!
לצורך העיניין ולהבנה שלכם הנה מספר דוגמאות:

http://admin-amir.blogspot.com/

http://admin-amir.blogspot.mx/

http://admin-amir.blogspot.fr/

http://admin-amir.blogspot.ca/

http://admin-amir.blogspot.it/


גם הבלוג הקודם שלי הועתק אותו דבר למדינות הללו.
מה הרעיון? תשאלו את הטינופת ממכסיקו +ושותפיו ברשת מהמדינה השכנה
תשאלו את גוגל למה הוא לא מטפל בגנב!!!

הרעיון מבחינתי הוא להוריד משתמשים שמגיעים מהעולם אלי!!!
שום דבר אחר לא בא בחשבון כאן למעט הרוע של היצור הזה.
אולי נקודה מאוד חשובה שאני יכול לומר היום לפני שאני מסיים את שלי ברשת.
" כישראלי " וכצבר במדינת ישראל חונכתי לעזור לאחר,לתמוך באחר......
ללא שום דעה קדומה לא של דת,לא של מדינה,ולא של שום דבר אישי.
פשוט לעזור ולעשות את זה על הצד הטוב ביותר שניתן לעשות זאת.
תמיד מה שחזר אלי זה ההיפך הגמור!
ואם באמת חשבתם שעברתם ממערכת חלונות ללינוקס החיים יהיו ורודים מכאן,
אז אומר את זה בפשטות לכל מבקרי הבלוג שלי מישראל ומהעולם.
" מה זה הלבנת האקר"?

האקר שהיה במערכת חלונות ועכשיו מחביא את עצמו במערכות לינוקס!
זה הלבנת האקר!

כלומר במערכת חלונות של את כל הוירוסים,תולעים וכ"ו.
בלינוקס יש לכם את אותם דברים מטיפוסים כאלה בצורות לדעתי יותר רעות!
אני מאוד מקווה שעכשיו אתם יכולים לדעת סוף סוף מה באמת קורה בעולם הלינוקס.
דעו לכם שאני משוכנע לגמרי שהיו לפני אנשים כמוני ויהיו אחרי אנשים כמוני.
ואנשים כמוני מפריעים לאנשים אחרים שיוצרים מערכות שתמיד תקולות בכוונה מראש.
וכאשר אנשים כמוני שעושים הכל עבור הקהילה מאלף עד מערכת בנוייה,
אנחנו תמיד נהיה לבד עם קהילה שרוצה את המערכת החדשה עם כל הטוב של לינוקס.
חלילה לא פגימה מראש,לא פוגעת בפרטיות המשתמש ולא שום דבר בסיגנון זה.
אבל את זה לא תמצאו האמינו לי כאשר אני כותב את הדברים האלה עבורכם.

לסיום:

חברות וחברים.
אם נפגעתם מהמערכות שלנו בתקופה האחרונה אני מציע לכולכם להגיש תלונה במשטרה
כנגד הבחור הזה ולא לחשוב פעמיים בעיניין.
אדם כזה הוא קללה לעולם הלינוקס ובכלל לעולמנו.
לינוקס היא מערכת הפעלה ולא שום דבר פוליטי/אישי/טרוריסטי/או כל חלאה אחרת.
לו היתה לי תמיכה מצד הקהילה בכל נושא ההבאה למשפט,שיפוט וכל ההליכים,
ודאי היינו יכולים להיפתר מהרבה אנשים רעים ברשת!!!

את כל השנים האחרונות הקדשתי לקהילה מכל הלב וכן כל זמני הפרטי אישי.
ויתרתי על המון דברים אחרים בכדי לתמוך בקהילה מכל רחבי העולם לפתרון בעיות,
יצירת מערכות הפעלה מהמון סוגים,כתבתי מדריכים ועוד ועוד.

היום אני מסתכל לקהילה שלי/שלנו כאן ובבלוג הקודם שלי ואני אומר לכם:
" היום אתם אלה שצריכים לעשות מהלכים לשינוי המצב הזה ".
אם אתם תעזרו לעצור טיפוסים מהסיגון של הבחור ממכסיקו והדומים לו,
המרוויחים היחידים תהיו אתם ורק אתם.

חברות וחברים קראו היטב את הפוסט הזה וחשבו ברצינות אילו צרות צרורות עשה הבחור!
למי שבאמת חשוב נושא הורדת מערכת שכל מה שיש בה זאת הנאה שלמה,
הרי מבין שכאן נגמר משהו טוב ומכאן יש רק פחות טוב!
כלומר ויתרתם עלי וקיבלתם את הטיפוסים מהסיגנון של הבחור ממכסיקו ושותפיו ברשת מהמדינה השכנה.


תודה לכל מי שהגיע לבלוגים שלי וקיבל עזרה לפתרון בעיות.
תודה לכל אלה שאהבו את הרקעים שלי.
וצר לי שדברים נגמרים עם טעם רע בפה.
"לכולכם אני יכול לומר שאנחנו בתקופה שהרוע גובר על הטוב "!!!

תודה לכולם ובהצלחה לכולם.
אמיר.