שלום לכולם.


ראשית אני רוצה לומר שאת הרקעים שלנו אתם יכולים למצוא בגלרייה שלנו,
או בלחיצה על האייקון של הגלרייה ולהגיע לרקעים ולהתעדכן.
שנית , אני משתף עבורכם את הרקעים האחרונים עבור המערכות שיצרנו לאחרונה.
ולסיום כמה מהרקעים של מערכת המולטימדייה שלנו -Dream Multimedia 3 .

אז אני מקווה שכולם ימצאו להם פינה חמה עם הרקעים החדשים שלנו.



ראשית הרקעים האחרונים עבור מערכת TinyMe .










הרקעים הבאים נוצרו עבור מערכת- ZORIN 6







עכשיו אחרי שיש לכם את מה שהכנו עבור מערכות אחרות.
אני משתף עבורכם כמה מהרקעים שנמצאים המערכת המולטימדייה שלנו - Dream Multimedia 3 .
אני מקווה שגם הם יראו טוב עבורכם.




Dream Multimedia 3 Wallpapers








אז אלה רק חלק מהרקעים שהכנו כבר עבור המערכת במקביל.
אני מקווה שאהבתם את אלה - יש עוד אחרים לא פחות נרשימים.
במקביל אני משתדל לאט לאט לסגור את הפער עם רקעים על השרת עבורכם.
ככה שניתן יהיה להוריד רקעים תחת שם המערכת שמורידים מהשרת.
אני מקווה שבקרוב גם החלק הזה יקבל פתרון הולם.


תודה לכולם.