שלום לכולם.


הנה עבור משתמשי הבלוג שלי עידכונים מצוות " רמיקס ישראל ".


1 - ראשית שיניתי את עיצוב הפורום של " רמיקס ישראל " ,
מה שפתר גם בעיות של - UTF8.
ובכלל את נושא הכתיבה והשליחה באתר ,וכן גם את בעיית ה - "הרשאות " שהיתה באתר.
בכל אופן לדעתי האישית הפורום נראה טוב יותר וגם מתפקד טוב יותר.

2 - הצטרפו לצוות רמיקס ישראל חברים חדשים מהעולם.
למערכת הניהול של האתר הצטרף pch.shot ידידי היקר מהמערכת האולטימטיבית.
למערכת המודורטורים הצטרפו שני חברים מארה"ב .
הצוות החדש והמורכב יחולק לשלושה חלקים בתוך צוות " רמיקס ישראל ",
צוות פיתוח , צוות תמיכה , צוות ART .
כרגע נמצאת הקמת הצוות בידי pch.shot ,
ואני מקווה שבמהרה נעבור את שלב הקליטה.

3 - בימים אלה מוקם אתר חדש בחו"ל שיקושר לפורום ישראל,
כרגע לא נכנס למה האתר ישמש וכ"ו,
אני יכול לומר שחלק מהאתר ישרת את המשתמשים מאזור קנדה,ארה"ב וכולי להורדה מהירה יותר.
כל הקבצים של " רמיקס ישראל " יועלו לשרת החדש לטובת המשתמשים מהעולם להורדות.
שרת נוסף מתוכנן לעלות לאויר בעוד כחודשיים בארה"ב,
וגם הוא יכלול את כל המערכות שלנו להורדה נוחה יותר וחלוקת עומסי הורדה בין השרתים.

4 - בימים אלה עובד אסף על יצירת מערכת " BoDhi " שתכלול כמה שיותר אפשרויות עבור המשתמש.
לפחות מהצצה קלה + התקנת כל התמיכה במולטימדייה במערכת זה הבייבי שלו.
ואני מאחל לו מקרב לב הצלחה מלאה עם היצירה שלו עבור הקהילה.


עד כאן העידכון שלי להפעם ,כפי שאתם יכולים להבין הידיים פה עמוסות בעבודת יצירה.
אני מקווה מאוד גם לגעת בנושא שישנו כרגע על הפרק בסבב השני והוא,
הקמת צוות " Music " שיעזור לצוות " רמיקס ישראל " בפיתוח צלילים למערכות שלנו.
הנושא כבר נמצא בהרצה וגם הוא בידיו האמונות של חברי - pch.shot .



תודה לכולם.